Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 stycznia 2014

Piraci z Karaibów


Witam was po długiej przerwie, jestem na feriach dlatego nie mam za bardzo czasu. Teraz napadły mnie ataki nudy, i zdecydowałem, że siądę przed laptopem i zacznę robotę ;D A już dzisiaj film, który powinien znać każdy.




Film - "Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach"
Gatunek - Fantasy, Przygodowy
Premiera - 7 maj 2011
Reżyser - Rob Marshal
Ocena -  7,4/10


Jest to kolejny wspaniały film wytwórni Disney'a, który opowiada o poszukiwaniu "Fontanny Młodości" przez Jack'a Sparrow'a. Podczas poszukiwań napotyka piękną córkę czarnobrodego Angelikę i jej ojca. Jak w każdej części Sparrow i jego załoga musi się zmierzyć z różnego rodzaju problemami m.in.syrenami. Według mnie "Piraci..." są warci obejrzenia, dla tych, którzy lubią dreszczyk emocji.

1 komentarz: